Lees

wat onze gasten vinden

Gemiddelde Beoordeling

4.6

524 beoordelingen
Anoniem (7 juni 2026)
★★★★☆
Anoniem (7 juni 2026)
★★★★☆
Goed eten! Jammer dat sommige bakken lang leeg waren.
Gert (7 juni 2026)
★★★★★
Anoniem (7 juni 2026)
★★★★★
Alleen wat ik mis is wokken in kerrie saus
Verder alles prima
Gr jeroen
Anoniem (5 juni 2026)
★★★★☆
We hebben heel lekker bij jullie gegeten, kregen nog een leuke tip mee ben je 65+ krijg je op de donderdag 10% korting
Anneke (4 juni 2026)
★★★★☆
Anoniem (30 mei 2026)
★★★☆☆
Lekker eten hoor, maar wat is die grote man achter de grill een ongelooflijke chagrijn! Niks klantvriendelijks aan. Die kan wel een cursus sociale vaardigheden gebruiken.
Anoniem (26 mei 2026)
★★★★☆
Henny (26 mei 2026)
★★★★★
Geweldig lekker gegeten
Linda (25 mei 2026)
★★★★★
Het eten is goed warm, zodra er een bak leeg is wordt het snel aangevuld. En het belangrijkste de hygiëne is goed. En geen vreetfabriek
Anoniem (24 mei 2026)
★★★★★
Het was goed allemaal lekker eten gezellig
Anoniem (22 mei 2026)
★★★★☆

Wilt u reserveren?

Reserveren? Prijzen Solliciteren? Klik hier